zondag 23 mei 2010

Fabric cards

Gemaakt voor de verkoop.
Morgen, tweede Pinksterdag staan wij weer op een kunstmarkt. Mijn man (www.minnoderoo.nl) met zijn schilderijen en ik in een heel klein hoekje van de kraam, met mijn kaarten. Dit keer in Erica (Dr.)







Deze kaart heb ik gemaakt van een bestaand iets. Ooit, zo'n vijf jaar geleden denk ik, maakte ik stof van garens, overtrokken met in water oplosbaar vlies (onderkant is organza). Gisteren heb ik er kaarten van gemaakt. Zo zie je maar, wie wat bewaart......!
Omdat de kaart heel erg kleurrijk is, kon ik er eigenlijk geen mooie foto van maken. Het zij zo....!

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Allebei succes gewenst! De kaarten zijn prachtig, zal zeker goed verkopen denk ik? Het weer werkt in elk geval goed mee!

Radka zei

I like your cards, specially the second one, beautiful colours!

artymess zei

Lovely cards Janny the colours are just gorgeous.....