vrijdag 27 augustus 2010

Vintage-book ready














Vanmiddag ben ik maar eens met mijn Vintage bookpages begonnen, om er een boekje van te maken. Dat was uiteindelijk de bedoeling van de uitwisseling met de Yahoogroep.

















Omdat ik eigenlijk niet wist hoe ik de bladzijden aan elkaar moest krijgen, weerhield het me ook om er aan te beginnen. Van Wilmakreeg ik de voorpagina. Ik weet niet of het haar bedoeling is geweest, dat ik deze als voorpagina ging gebruiken, maar uiteindelijk kwam het mij heel goed uit. De achterste pagina had ik ooit zelf gemaakt, omdat ik in eerste instantie van plan was om van elke pagina, die ik voor een ander moest maken, twee keer te maken, zodat ik zelf daar ook een boekje van zou kunnen maken.


















Ook waren niet alle pagina's 15 x 15 cm. Aan deze heb ik b.v. nog rondom een kantje gezet, om het maar de juiste maat te kunnen geven. Bovendien wilde ik niet, dat de voorkant op de één of andere manier beschadigd zou raken, dus heb ik gekozen voor de bandjesbevestiging tussen twee pagina's, aan de achterzijde van de pagina's (1e en 2e foto).















De zij-achterkant heeft een rood kantje met houten kraaltjes gekregen, geheel in stijl lijkt mij.














Ik heb er een leuk document aan overgehouden, met inhoudelijk het werk van artistieke, lieve mensen.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Inderdaad een mooi document heb je nu ! Leuk om terug te kijken naar alle werkjes die je gestuurd kreeg! Ziet er heel mooi uit!

tiny zei

Nou zeg dat wel, het is inderdaad een heel mooi document geworden. Denk dat je er nog vaak eens even in kijkt, om al die kunstwerkjes te bewonderen.
Fijn weekend Tiny

Klaudia zei

Hallo Janny,

das Vintage Buch, schaut toll aus...ich wünsche dir ganz viel Freude daran.

LG aus Germany, Klaudia

vintage wil zei

Wat een schattig boekje heb je gemaakt!!!

Maya zei

Wat een schattig boekje! zoiets staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje...heb al een paar pagina's klaar maar toen was de inspiratie op ....zal er toch weer eens aan beginnen:-)