donderdag 1 september 2011

Schoentje


Een schoentje gemaakt met de paperpiecingtechniek. Astrid zal hem, als het goed is, vandaag in de brievenbus krijgen. Ik heb dit patroontje al jaren in een map zitten, maar hij leek me nogal bewerkelijk en daarom had ik het nooit gemaakt. Nu ik mee kon doen aan een swap van de Fibermail en de opdracht het maken van een schoen was, was het ook mijn kans om het eens te proberen.Het was inderdaad bewerkelijk en goed opletten, want je krijgt met hele kleine stukjes te maken, nog geen 1 x 1 cm soms. Voor de binnenkant van de schoen, heb ik de stof gewoon aan de verkeerde kant gebruikt en dat is goed uitgepakt. Het patroontje kun je overigens gratis downloaden van :http://www.paperpanache.com/free/simplereqs/Zreqs1.htm . Hij staat op de tweede pagina.

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ik had hem al gezien op de site,echt geweldig leuk! Lijkt mij inderdaad geen gemakkelijk patroon,maar: Succes verzekerd!

vilterietje zei

........wat ben ik jaloers op degene die deze kaart krijgt:)
echt supernietmeernormaal janny!!!!

christina zei

Als dat geen vrouwelijke schoentjes zijn weet ik het ook niet meer.

Ineke zei

Heel leuk gedaan.

Johanna Zweden zei

Wat enig Janny, leuk ook zo van kleur
Groetjes Joke
en PS heb een nieuwe site

Diny zei

Deze is ook erg mooi maar wel een moeilijke! Zover ben ik nog niet. wat is eigenlijk de afmeting van dit "schilderij"?