maandag 31 oktober 2011

Halloween

25 x 25 cm.

8 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk zo'n Halloween kaart, ga je hem ook versturen?

Liesbeth Wessels zei

Vrolijke halloween, groeten van liesbeth

Kiekplaotiesenzo zei

Zo mooi gemaakt!! deze is toch wel voor je zelf hè? past bij jouw Heksen-verzameling.....

Anoniem zei

Leuk om een kaart met de thema te maken.
groet Rian

vilterietje zei

SUPER!!!! zelfportret?:))))

christina zei

Leuk! Helaas heb ik al mijn halloween quilts verkocht, dus dit jaar geen halloween quilt aan de wand

tiny zei

Wat een leuk Halloween quiltje, je quilts uit de oude doos zoals jij dat noemt vind ik ook prachtig. vooral de kleuren van het Zweeds provencaaltje. Groet Tiny

Joke van der Wal zei

Hallo Janny

Leuk die Halloweenkaart!
Ben je nog zo dol op heksen?
Verder heb ik prachtige kaarten op je site gezien.
De zee vind ik prachtig.Ook de bloemenkaarten zijn heel erg mooi.
Ik las een reactie bij Diny;keuken gaat voor.
Renovatie keuken bij jullie?
Gr Joke