maandag 17 oktober 2011

kaart á la Gilda Baron

Eindelijk, na een paar maanden, nadat ik het boek van Gilda Baron had besteld, bij Naald en Draad, kreeg ik het dan toegestuurd. Ik had al eens gebeld met de zaak, waarna mij op een korzelige manier werd medegedeeld, dat mevrouw het ook niet kon helpen, dat ie nog niet verstuurd was. De zending moest uit Amerika komen. Maar ik had natuurlijk wel al betaald en wilde daarom ook zo snel mogelijk een levering. Nou ja,ik heb hem nu inmiddels, maar ik zal iedereen er op wijzen, voorzichtig te zijn voor bestellingen bij deze webshop...!

Dit is het prachtige boek.

Zo ben ik begonnen met de kaart. Voor de bovenkant van de kaart heb ik een stof met luchten gebruikt, maar bij inspectie van de afbeelding, zag ik er opeens een meer, met bergen in. Dat is hier nog licht gekleurd.

Met een stukje spons en textielverf, wat ik bij de Pipoos had gekocht, heb ik het meer en de lucht geverfd. In het boek wordt heel goed uitgelegd, hoe je met eenvoudige technieken iets moois kan maken. Ik heb er lang op moeten wachten, maar ik ben er nu heel erg blij mee.

10 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ja ,Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je boek. Beeldschoon de kaart die je maakte!

Beertje Zonn zei

Wat een mooie kaart!

En ik wil je bedanken voor de lieve woorden die je geplaatst heb op de blog van Joke.
Dikke beren knuffel van,

Beertje Zonn.

solange zei

The result is very beautiful.

Liesbeth Wessels zei

lijkt me een leuk boek. groeten van liesbeth

marjolijn zei

Mooi geworden. Wachten wordt beloond. Maar ik heb een goede internetsite voor je om boeken te bestellen. Werkt prima, heel voordelig en geen verzendkosten: www.bookdepository.com. Enige nadeel is dat het daardoor erg verleidelijk wordt om boeken te kopen.
gr. Marjolijn

Johanna Zweden zei

O Janny wat schitterend, en wat jammer dat het zo is gelopen met dit boek
Het lijkt me een schitterend boek
Groetjes Joke

Lida zei

Ja webwinkels zijn niet erg handig, ik moest vorig jaar 4 maanden op een bestelde jas wachten en wacht nu al weer een poosje op een vest, maar ja dat heb ik er wel voor over als het dan naar mijn zin is, maar als je het al hebt betaald en je wilt ermee aan de slag, dat is vervelend! Fijn dat je nu er toch mee aan de slag kan! Groetjes
Lida
P.S. Misschien volgende keer zelf in USA kopen?

vilterietje zei

nou...en ik ben er ook blij mee, want de kaart is fan tas tisch:)

christina zei

Je hebt de techniek mooi toegepast. Ik had het boek ook ooit maar heb em weggegeven. Was er echt op uitgekeken.

Wijmpje.blogspot.com zei

Wat een een plaatjes zijn het!
Wat heb je een leuk blog en wat ben je veelzijdig.
Bedankt nog voor je reacties op mijn blog.
Gr. Wil