dinsdag 18 oktober 2011

Kat in bloementuin


Wat kan een mens twijfelen of er nu wel of niet afgewerkt moet worden. Ik koos dit keer om de katfiguur niet te gaan zigzaggen.....! Ik ben altijd bang dat ik er dan op de één of andere manier iets aan kan vernielen....Ik ben wat onzeker op dit gebied, want uithalen zal de kaart ook vernielen....! Ik heb hem met Vliesofix vastgezet. Verder heb ik de rode bloemetjes er met acrylverf op gesponst en de overige bloemetjes geborduurd of vastgezet met een steekje. Zo, dit was wat ik nog had liggen om afgemaakt te worden. Nu moet ik me wijden aan de opdracht van de Fibre-fevergroep. Onderwerp: Zee en dan alleen zee, zonder strand....Wat zal ik eens gaan doen dit keer....??????

11 opmerkingen:

Lida zei

Wat een leuke kat! Schattig geworden die kaart! Groetjes
Lida

Hannie de Beer zei

Een leuke kat tussen die lieve blommetjes! Voor een kaart maakt het niet zoveel uit of je hem wel of niet vastzet, maar watje kunt doen bij een groter werkstuk iseen festonsteek gebruiken die op haast iedere naaimachine zit? de steek heel smal instellen en je krijgt een prachtig afwerkrandje!

Ineke zei

Wat een schatje.

artymess zei

thats a cute cat ...lovely ....x

tiny zei

Hij is heel mooi geworden, en inderdaad als je het later uit wilt/moet halen, is de kaart niet mooi meer. Ben benieuwd wat je met de zee gaat doen.
Groetjes Tiny

vilterietje zei

prachtkat:af:)

joke zei

Hij is leuk zo, veel vrijer dan wanneer hij was gezigzagd.

Johanna Zweden zei

Janny wat schitterend, wat maak je toch mooie dingen, elke keer weer een inspiratie voor me.
Groetjes Joke

Liesbeth Wessels zei

Ja, ja dat herken ik. Het nadenkwerk in mijn hoofd is altijd het zwaarste onderdeel. Het doen (daarna) gaat veel sneller. Maar een goede keus als ik zo naar de kaart kijk. Welke kat wil nu vastgeprikt zitten ??? groeten van liesbeth

Kiekplaotiesenzo zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Janny, deze zijn echt weer toppie, klasse!!!! groetjes, diny

Marrie-jette zei

Wat een lieffie is deze kaart!Je zee is trouwens ook het bekijken waard !