donderdag 6 oktober 2011

Twee nieuwe kaarten


Er zijn van die dagen dat je graag iets wilt doen, maar niet weet wat....Ik heb mijn map met patronen er maar eens bij gepakt. Meestal, als ik iets gevonden heb, blader ik nog even verder, want je kunt nog iets anders tegenkomen. In dit geval heb ik dat niet gedaan en gelijk het eerste patroon omgezet in stof.


Dat was dus gisteren en gisteravond waren de dames van de Bee hier en heb ik dit patroon getekend. Verder heb ik weinig anders gedaan, dan voor de koffie en de nodige versnaperingen zorgen. We hebben al een naam als: naaidozenclub, damesclub en zelfs wijnclub....want ja we lusten ook wel een wijntje...! We kletsen ook heel wat af en Alma had haar Modifastdieet er op zitten en wat denk je: 4 kilo eraf en het maagbandje is verdwenen. Dat moest gevierd worden.....Oeps.....nou ja, ik hoop voor haar dat ze het vol kan houden en dat de kilo's er niet weer aanvliegen.

12 opmerkingen:

artymess zei

lovely samples.........x

vilterietje zei

prachtige kaarten! de kleurencombi vind ik echt heel mooi:)
en in modifast geloof ik NIET!!!!

tiny zei

Je hebt er een hele mooie quiltkaarten van gemaakt, de kleurencombinaties vind ik hee; mooi. Hoop voor Alma dat de kilo's er niet weer opvliegen, Modifast is wel heel mooi, maar een blijvend resultaat krijg je door toch niets alles in je mond te stoppen (LOL) ieder pondje gaat door het mondje.

groetjes Tiny

Kiekplaotiesenzo zei

Jaaaa, deze vind ik wel mooier als het punchwerk. Wat zitten er ook veel kleuren in verwerkt, prachtig!
(ik kom net achter de naaimachien vandaan en heb zelf een ontwerpje gemaakt) Zal je foto sturen. groet Diny

Johanna Zweden zei

Wat schitterende zijn deze blokken Janny
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

vilterietje zei

@ janny: de lapjes op mijn blog zijn allemaal gestik, gebonden of geklemd met de shibori techniek.
alle vlekken en figuren zijn hierdoor en door de verf ontstaan. ik ga er niks mee maken, alleen bewaren, zodat ik later altijd kan nazoeken hoe stof reageert op bepaalde verf:)

Hannie de Beer zei

Heel mooie verwerking van de stof! De ruitjes lopen echt goed door. Je ziet, zomaar een patroon uit je map,en wat zijn ze leuk!

Joke van der Wal zei

Mooie kaarten Janny.
Het onderste stofje (rand) groen met rose kwam me erg bekend voor (mijn restje?)
Prettig weekend,
Joke

christina zei

Lekker is dat met logcabin, verstand op nul en naaien maar.

vilterietje zei

janny, heb je het zondagmiddaguitje teruggetrokken? ik kan het niet openen:)

Anoniem zei

Voor iemand die zegt dat ze niet veel gedaan heeft, heb je toch wel heel veel gedaan! Je vorige blog met punchwerk vind ik ook prachtig. Ik ben een handwerkdomoortje en ken het hoe en wat van zo'n punchmachine niet, ik ga het meteen eens op het internet opzoeken.

Hannie de Beer zei

Ik probeer al dagen om je zondagmiddaguitje te bekijken,maar helaas?