zondag 30 oktober 2011

Twee oudjes....


Omdat ik op dit moment niks anders heb om te laten zien, even een paar uit de oude doos. Dit noem ik het "Zweedse provencaaltje". Ik heb hem gemaakt vanaf een foto en de blauwe en gele stoffen komen van Ikea en de binnenste blokken zijn gemaakt van Provencaalse servetten. De afmeting is 86 x 88 cm. Dus net niet vierkant.


Mijn hartjesquilt, die ik geschonken heb aan onze buurtvereniging, die hem op een Fair moesten verkopen. Ik kan hem nog dagelijks bewonderen als ik wil, want mijn vriendin Alma heeft hem gekocht.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Mooie stofje en kleuren voor de Zweedse! Heb je die nog in je bezit!
Gezellig om nog regelmatig je hartenquilt te kunnen bekijken!

vilterietje zei

echte gouwe ouwe:)

Gejo zei

Wat heb jij een bijzondere hobby!!! Daar gaat geloof ik heel wat tijd inzitten. Degene die jou kaart krijgt, heeft er gelijk een kunstwerk bij.
(ja mooi zijn die rode twijgen he? ik heb er ook ademloos naar staan te kijken. Dank je wel voor je reactie!!
groetjes

Wilma zei

Leuk om je quilts "uit de oude doos" te zien, de stof met de blauwe bloemen van de Ikea heb ik ook heel wat gebruikt!
Groetjes, WILMA

Lida zei

Ik vind die "Zweedse" mooi, echt een gezellige quilt! Ja als je iets weggeeft aan een goed doel is het altij maar weer afwachten of je het terug kan vinden! Fijne dag
Lida