dinsdag 1 november 2011

Give away........


Inmiddels heb ik mijn zestigste volger en dat is (toevallig) mijn enigste zus, Jenny. Eigenlijk zou ik haar deze kaart moeten opsturen. Ware het niet dat zij zelf kaarten maakt en ik jullie wil attenderen op haar (nieuwe) site. Zij heeft een passie voor papier. Mijn zus kwam ter wereld toen ik bijna tien jaar was en het eigenlijk de bedoeling was geweest, dat ik alleen was gebleven.

Degene die mij de mooiste uitleg van deze kaart kan geven (ik weet zelf ook niet wat het voorstelt...), krijgt hem van mij toegestuurd. Ik ga dus geen lootjes trekken,alleen kijken wat er uit komt.

Op deze foto is Jenny ongeveer drie jaar en ik dus dertien.....!

11 opmerkingen:

Ineke zei

Verweven misschien?

vilterietje zei

jenny en janny verstrengeld in liefde:)

Marrie-jette zei

Ik zou zeggen een mooi gezellig kleurrijk rommeltje.Leuke foto van jou en je zusje.(ik had er ook zo graag een willen hebben..:-( .)

tiny zei

Ik zie hierin de herfst (bruin) met de lente (aqua) met elkaar verbonden door een net van draadjes, zoals jij met een een net van draadjes verbonden bent aan je zus (ondanks het leeftijdverschil).
Hele leuke foto van jullie trouwens. Ga zo even bij haar kijken .
Groet Tiny

Liesbeth Wessels zei

Ik zie in de kaart de lijnen tussen jou en je zus. Lijnen die in een systeem, een structuur (familie) opgenomen zijn. De lijnen hebben per situatie verschillende kleuren. Soms lijkt het rommelig, maar de verbondenheid komt er altijd weer boven uit....
groeten van liesbeth

Jenny zei

Hey zus, mijn reacties vervallen steeds weg beetje raar wat doe ik fout??? Had al gereageerd na Ineke maar zie het niet verschijnen bij jou. Heb wel een reactie op mijn log geplaats, kijk maar eens hihi

Diny zei

ik vind het een 'jenjansixty' kaart! jullie zijn beslist NIET draadloos met elkaar verbonden.... en wat lijken jullie op elkaar.
kheb nog een.. mag dat? 'Follow Me Dreadlocks' heeft te maken met je 60 volgers en al die draadverbindingen!

Hannie de Beer zei

Twee-eenheid dacht ik? Verschil in leeftijd ,het verschil in materiaal wat je gebruikte en toch samen een geheel!

christina zei

Verbondenheid, dat zie ik er in. Maar daar gaat het niet om. Juist leuk om je zus als volger te hebben. En helemaal omdat je haar pas als zusje kreeg toen je 10 was. Dat was een leeftijd dat je er oprecht van kon genieten. En nu je ouder bent is de leeftijdsgrens denk ik weg.

Anoniem zei

Wat een mooi liefde vriendschap, verbondenheid, dat is toch het mooiste wat er kan zijn
Wat een schitterend kaart
Groetjes Johanna Zweden

Rieneke Designs zei

Goh wat grappig die foto zo zag ik er ook uit toen ik 3 was en nog leuker mijn dochter ook wat genen allemaal wel niet kunnen doen

Groeten Rieneke