maandag 2 januari 2012

Bloemenpracht in de winter en Fibermail

Je gelooft het toch niet, als je het niet met eigen ogen hebt gezien.....deze twee Fuchia's staan nog in volle bloei op de veranda op het westen. En dat op 2 januari....! Ik geef ze regelmatig nog een heel klein beetje water, zodat ze niet te nat worden, mocht het weer plotseling omslaan. Alhoewel ik ze vanavond nog naar binnenhaal, i.v.m. de komst zijnde storm, die aangekondigd is. Windkracht 9 of 10 wordt voor deze dames echt teveel.
Tot mijn grote schrik kwam ik er gisteren achter dat ik iemands verjaardag was vergeten. Normaal schrijf je dan gauw een "vergeten" kaartje. Hier betrof het echter iemand van de Fibermail-groep, waar het om geheel andere (stoffen) kaartjes gaat. Dan moet je al iets hebben liggen waar je snel een kaart van maakt, of je moet je hersens weer laten werken.
Dat laatste zat er niet in vandaag, want ik ben net weer een beetje herstellende van (waarschijnlijk) het Norovirus. Bovendien hadden we ook nog een verjaardag, waar we naar toe moesten, dus heb ik mijn afvaldoos maar te voorschijn gehaald en daaruit nog wat bruikbaars gehaald en opgepimpt. Sorry Jettie, maar het is toch nog wat fatsoenlijks geworden. Ofschoon de kaart al in de folie zat, toen ik hem nog moest fotograferen. Morgen gaat hij op de post en als het een beetje meezit komt ie waarschijnlijk aan met de verlate kaarten uit de decemberpost. Leuke bijkomstigheid: er mag nog een decemberzegel op geplakt worden.

11 opmerkingen:

Ineke zei

Dat houd je toch niet voor mogelijk?? En die hond...ha...ha..ha.

Joke van der Wal zei

Hallo Janny

De bloeiende Fuchsia's staan er nog prachtig bij.
Onze kuipplanten staan allemaal nog buiten.
We hebben alleen een paar Cactussen en Geldbomen naar binnen gehaald.
Vanmiddag om 16.00 uur werd het erg donker en kwam er een enorme onweersbui met hagel!
Virus? Gelukkig heb ik daar geen last van,voel me topfit en bruis van energie;heb overal zin in.
Gr Joke

Hannie de Beer zei

Dit is helemaal te gek hé in Januari, Hier bloiet de witte roos nog prachtig. Maar een virus,nee daar zit ik niet op te wachten. Hopelijk ben je snel weer beter.
Grappige foto van de hond! Heeft hij ook last van het virus? haha.

Kiekplaotiesenzo zei

Ja super hè?? bloeiende fuchias in januuari... heerlijk om naar te kijken. bij ons bloeit alleen nog een enkel roosje. ben je na de vakantie ziek geworden...beterschap Jannie.

Lida zei

Overkomt ons allemaal wel eens, maar je hebt er een heel leuke van weten te maken!
Fijne dag
Lida

vilterietje zei

ik heb geen verstand van fuchsia's maar mooi zijn ze wel! je kaart ttrouwens ook:)
beterschap!!!xx

Joke Hardenbol zei

Bij mij staat ook nog een fuchsia te bloeien en in de klimroos staan knoppen op uitkomen! Grappige foto van die hond. Maar minder grappig voor jou dat je ziek bent.
Beterschap!

Johanna Zweden zei

O Janny wat naar dat je die virus had, nu knap maar gauw op

Wat een schitterende kaart, en nu als ze die ontvangt, zal ze je vergeven dat je haar verjaardag vergeten was,

Wat een schitterende foto van de hond hahahhaah

Fijne dag knuffel joke en nog een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2012

Anoniem zei

Wij verbazen ons ook iedere dag weer over wat er nog allemaal in bloei staat. Naar wat ik gehoord heb, ligt half Nederland ziek in bed. Gelukkig gaat het hier ons huisje voorbij. Prachtige kaart heb je zomaar uit je mouw geschud, ik zal m'n verjaardag eens door gaan geven (hi hi.

Liesbeth Wessels zei

Die foto van de hond, geweldig. Hij had ook de novovirus?? hij drinkt vermoedelijk gewoon water. Onze vorige hond deed dat ook. Prachtige planten, en ja het is gek weer. Het lijkt wel lente, behalve dan de storm, kom net terug van een rondje krom lopen in de wind. Mooie kaart voor Jettie. groeten van liesbeth

Anoniem zei

wat een passende foto van de hond!
Ik hoop dat je snel weer opknapt en de kaart voor Jettie mag er zijn!!Mooi geworden!!
groet Rian