maandag 16 april 2012

Een kikker.......

......is een "Beessie". En ik ben een "Stresskikker" zegt mijn man.....! "Niet voor niks zo vaak overspannen geweest en een burnout gehad...." zegt mijn man....! "En laat dat nou in de aard van het Beessie zitten"....zegt mijn man.....! Tja, deze kikker is mijn aandeel geweest in een droomdekentje, die we tien jaar geleden ongeveer maakten met onze Bieb-Bee...!
Waarom vertel ik dit ? Omdat ik nu de uitslag heb van alle testen en bloedwaardes: Afgezien van de bloeddruk, waarvoor ik nu andere medicatie krijg, mankeert mij verder NIKS (gelukkig maar)..."ik ben gewoon een STRESSKIKKER"......zegt mijn man.....!

13 opmerkingen:

Angelika zei

Gelukkig .... en dan nu ontstressen!

Lieve groet,
Angelika

Chris zei

Dat valt gelukkig mee. Maar ja, het ontstressen, dat valt niet altijd mee hè. Toch maar proberen.

Joke Hardenbol zei

Gelukkig maar! Ik denk dat je nog meer moet 'freubelen' om te ontstressen.;-)

tiny zei

Gelukkig maar, en zet je gedachten stil en pruts met je lapjes. (lol) Was het maar zo makkelijk. Maar toch proberen je minder druk te maken om alles.

Marjan zei

Grappig, bij ons (kop NoordHolland) heet dat een streskip!.

Misschien toch eens de accordeon tevoorschijn gehaald? Heerlijk om te ontspannen of anders in ieder geval om je af te reageren!
maar misschien niet te snelle loopjes want dan krijgt je man er stresserige oortjes van ;)

groetjes Marjan

christina zei

Een heel geruststelling maar als het in het aard van het beessie zit valt het niet mee.

Hannie de Beer zei

Gelukkig dat je niets mankeert! Behalve dan wat stress. Er wordt zelden een oorzaak gevonden voor te hoge bloeddruk. Kan ook in de familie zitten of de leeftijd? Hier gelukkig niet?
Maar een beetje stress is gezond!Dus ga jij maar lekker door met mooie dingen maken.Fijn, om weer iets op je blog te zien!

Ati zei

Ben blij te lezen dat het allemaal goed is behalve de bloeddruk dan. Maar daar zijn gelukkig hele goede pilletjes tegen!
Lekker blijven handwerken Janny :)

Unknown zei

Goed om te lezen dat alles goed is behalve de bloeddruk, die je wellicht met medicijnen wel onder controle kunt krijgen.
Leuke dingen gaan doen waar je blij van wordt wil nog eens helpen bij stress.
Groet Thea

ann vanherle zei

Gelukkig maar dat het de "stress" is. Wel goed uitkijken en wat ontspanning zoeken. Weet er alles van en nu neem ik één dag per week uitsluitend voormezelf.

Jenny zei

Hoi zus, nou dat valt dan gelukkig mee. Don't worry, be happy.
De zomer komt er weer aan, dus ook de zon en dan zal het wel wat beter gaan denk ik.
groetjes Jenny

Jeany zei

hihi, ik moet wel een beetje lachen om je "zegt mijn man", maar ben wel heel erg blij dat het gelukkig niets ernstigs is. puff, nu gewoon weer lekker kwaken meid!!!

Joke van der Wal zei

Hallo Janny

Geniet van de leuke dingen in het leven.
We zien je volgende week.
Prettig weekend.
Groetjes,Joke