woensdag 23 mei 2012

nog een kaart voor mijn verjaardag


Marjan ging Hemelvaartsdag naar Wilwerwiltz in Luxemburg voor een quilttentoonstelling en ontmoette er Gilda Baron. Al enige tijd heeft Marjan contact met Gilda via de mail. Hoe is het mogelijk hoor ik je denken, maar dat is een ingewikkelde zaak om hier uit te leggen. Eigenlijk berust het hele verhaal op een misverstand. Marjan had vroeger nooit van Gilda Baron gehoord, totdat ik met de werkjes á la Gilda begon. Enfin, ze heeft haar ontmoet en voor mij een zelfgemaakte kaart van Gilda gekocht.
Gilda feliciteerd mij hier met mijn verjaardag.......Is het niet bijzonder ?

7 opmerkingen:

Jeany zei

geweldig Janny dat noem ik pas een verjaardagsgroet, super goede artiest ook, kende haar ook niet ☺ maar nu wel.

Hannie de Beer zei

Wat een bof, zo'n pracht kaart van een bijzonder kunstenaar!
Lest best zeggen ze wel eens?

Chris zei

Wat een bijzondere mooie kaart. Ik begrijp dat hij ook een bijzondere betekenis voor je heeft.

Lida zei

Enig, wat leuk dat zij dat voor je mee bracht! Groetjes
Lida

ann vanherle zei

Gilda maakt inderdaad zeer mooi werk. Leuk voor jou om een werkje van haar te krijgen.

Johanna Zweden zei

Schitterende kaart
Fijne pinkster
Groetjes Joke

christina zei

kan me voorstellen dat jij da tmooi vindt.