maandag 9 juli 2012

ontvangen

....een (stoffen) foto van Juliette uit Groot-Britannië....! Mijn thema voor deze uitwisseling van Bookpages (Fibre-Fevergroup) is dit jaar "Your Face"....! Juliette berichtte mij vorige maand, dat zij erg veel moeite had om dit gestalte geven en vroeg daarbij om extra tijd. Vanmiddag lag het dus in de brievenbus met een begeleidend schrijven dat ik misschien erg teleurgesteld was in haar "feeble effort", wat zo iets betekent als "zwak resultaat"....Ik heb Juliette al teruggeschreven dat ik dat beslist niet ben. Iedereen doet toch zijn best om er iets moois van te maken.....tenminste daar ga ik van uit. Natuurlijk kun je niet verwachten dat iedereen precies dat weergeeft, van wat jij ervan verwacht....bovendien geef ik je te doen om dit alles op een afmeting van 15x15 cm te realiseren....! Zelf ben ik nu ook aan de beurt om mijn portret om te zetten in stof, aangezien ik me heb ingeschreven voor dit bij de Fibermailgroep.

2 opmerkingen:

tiny zei

Moeilijk hoor, maar ik vind het wel kunstig gemaakt. En ik zal het haar niet na kunnen doen. Ben wel heel benieuwd naar jou fase. Groetjes.

Hannie de Beer zei

Leuk portret,ik ken de gever niet maar ik neem aan dat het "lijkt".
Het valt het niet mee denk ik om je eigen gezicht weer te geven. Misschien mag het ook een anoniem "gezicht" zijn?