zondag 5 augustus 2012

Nieuw boek en kaart

Onlangs kocht ik dit boek, geschreven door Maggie Grey. Vandaag heb ik er een toepassing uit gehaald.......
....en maakte deze kaart. Op een ondergrond stof heb ik een strook kanten vitrage gelegd.Vervolgens heb ik met transferpapier de blauwe/groene achtergrond gevormd. Daarover heen wat vitrage in de vorm van een vogel gelegd en met wat accenten afgewerkt. Door mijn vakantieweek was ik wat laat met het maken van een verjaardagskaart voor Bernadette, maar vandaag gaat ie op de post en ik wens hem een prima vlucht !!

7 opmerkingen:

Jeany zei

Heel apart en zeer kunstig gemaakt Janny, zal ze heel eeg blij mee zijn vermoed ik ;)

Ineke zei

Het boek heb ik ook, is fantastisch.

Hannie de Beer zei

Ook ik heb dit boek,geweldig! Net als je kaart een prachtig idee!

Anoniem zei

Wat ben je toch een supercreatief mens en ook nog een met groene vingers.

Chris zei

Tjonge, wat een bijzondere kaart heb je gemaakt!
Bijzonder was ook het huis in jullie vakantieweek en ook de omgeving, prachtig! En dan natuurlijk al die kleuren in eigen tuin. Is er niet veel bij jullie verregend? Het heeft hier weer gehoosd en de Anabellen laten allemaal hun kopjes hangen. Maar die richten ze wel weer op.

Lida zei

Wat is dat een mooie kaart geworden en leuk dat je iets uit het boek gebruikte! Groetjes
Lida

christina zei

Fijn toch dat je iets uit zo'n boek direct kunt toepassen.