zondag 16 december 2012

Twee nieuwe kaarten gekregen

Deze prachtig gemaakte kaart kreeg ik van Chris. Heel bijzonder vind ik de tekst achterop, waarin zij zegt, dat ik hem niet weg moet gooien, maar volgend jaar "gewoon" naar iemand anders moet versturen, omdat dat recyclen is......Of ik dat ook doe....? Weggooien doe ik zelfgemaakte kaarten zo wie zo al nooit, maar naar iemand anders versturen....?
En deze bijzondere kaart komt van Hannie's hand.....zo mooi....! Dank je wel Hannie en Christel !!!

5 opmerkingen:

Dea zei

Mooie kaarten, Janny. Ik kan me voorstellen dat je ze graag zelf wilt bewaren.

Ineke zei

Ik zou ze ook bewaren hoor, veel te mooi.

christina zei

heerlijk die zelf gemaakte kerstkaarten. Zal de postbode ook zo genieten?

Liesbeth Wessels zei

Prachtige kaarten Janny. Wat een feestje ! groeten van liesbeth

Christel Sins-Camp zei

Ik heb jouw mooie kaart inmiddels ook ontvangen, waarvoor heel erg bedankt!