vrijdag 15 februari 2013

Dat heb ik weer


In de veronderstelling dat ik nog snel een page (15 x 15 cm) moest maken voor Mary op de Norfolk Islands (nabij Australië), ging ik helemaal in de stress.....geen inspiratie dus dus dus........zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Dan heb ik hem eindelijk klaar en kom ik er achter dat ie pas de volgende maand de 15e op de plek van bestemming moet zijn..........Maar ik laat het nu wel zien...want ik heb er zo hard aan gewerkt vanmiddag.......Het thema van Mary is "Lavender and old Lace". Hoe ging ik te werk: heb een Frans-talige krantenpagina op stof gedrukt (Google) en er vervolgens Lavendel over heen geprint. Daarna het kant erop gestikt met eronder een paar hoopjes echte Lavendelbloemetjes en dat ruikt toch lekker...Nog wat Lavendelpluimen erbij, zodat alles goed vastzit op de Fast-2-Fuse en toen keek in mijn schrift, waar stond, dat ik een maand te vroeg ben....nou ja zeg.

15 opmerkingen:

Lida zei

Wat mooi en wat zal dat heerlijk geuren en ik wist niet dat je ook kranten op Google kon vinden, leuk idee en zo kun je er zelf nog even van genieten voor hij op de post moet!
Groetjes
Lida

joke zei

Ai, ai, al die stress voor niks! Mooie kaart geworden.

Ineke zei

Mmmmm...ik ruik hem bijna hier. Heel leuk.

tiny zei

Hij is heel mooi, ondanks dat je geen inspiratie had. En wat een stress ....maar hij is nu mooi klaar om te versturen. (niet vergeten hoor)

Chris zei

In ieder geval is hij op tijd klaar en ook ontzettend leuk!

Unknown zei

Ondanks het gestress is het een prachtige kaart geworden, en je bent in ieder geval op tijd klaar.
Groet Thea

Jenny zei

Hij is gewoon heel mooi! En zal ook vast heerlijk ruiken, wat wil je nog meer, goed gedaan zussie!

els zei

Hij is prachtig geworden. Zo zie je werken onder druk levert hele mooie resultaten op.

Hannie de Beer zei

Prachtig , iets uit de film, lady's in lavendel? Zo zie je maar, onder druk creëer je vaak de mooiste creaties!

Dea zei

Ik vind hem erg mooi!

Johanna Zweden zei

Wat mooi Janny en zo zie je maar weer onder stress wat je allemaal kan doen
Fijn weekeinden groetjes Joke

Annet zei

Hij is prachtig, Janny.

Kiekplaotiesenzo zei

Ben er weer... en zie dat je al weer prachtige kaarten heb gemaakt! en dat "Face- project" vind ik ook schitterend, krijg je nog meer binnen of is het nu afgesloten... groetjes van mij

christina zei

Ondanks de stress heb je er een prachtige kaart van gemaakt. En die kleur, helemaal top.

DEKAKADO zei

Wow, wat maak je mooie dingen. Kijk mijn ogen uit. Had even niet geblogt door omstandigheden, maar heb veel gemist zo te zien. Groetjes, Marleen.