vrijdag 16 augustus 2013

Ik moet maar eens weer aan de slag........

Ik bedenk dat ik al vrij lang geen blogje heb geschreven, maar als je niks te vertellen hebt, dan kun je het maar beter laten, denk ik dan......!
Voor de Fibermailgroep had ik me ingeschreven om ATC's te maken. Deze zijn het dan geworden. Je kunt een A-4tje maken van stof en het vervolgens gaan versnijden, daar kunnen dan drie negen ATC's (bedankt Trees) uit gesneden worden. Ik heb ervoor gekozen om ze maximaal per twee te maken, Van sommige had ik er ook al iets verstuurd. Ik ben erg benieuwd wat er voor terug komt. 
Een compositie gemaakt van wat knipsels, is best leuk om te doen voor een keer, maar toch niet helemaal mijn ding. Bovendien ben ik niet handig in het doorquilten......!

12 opmerkingen:

Quiltgroep Tinte zei

Ik vind ze super, Janny. Volgens mij maak je uit een A4 9 ATC's.

Liesbeth Wessels zei

Ben het helemaal met je eens, moet ook nodig weer eens bloggen. groeten van liesbeth

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Wat een leuke ATC'tjes Janny! Ook ik schrijf niet zoveel op mijn blogje tijdens de zomermaanden, deze zijn er om te genieten van je mooie tuintje.
Groetjes en tot later!

liesjequilt zei

Lijkt me leuk werk, is dat een besloten fibermail groep of kun je daar zo bij?
ik maar zelf nog wel eens ATC jes met herinneringen er op, alleen dan kun je niet een A4 tjemaken in in stukken snijden
gr. Liesbeth

tiny zei

Ze zijn wel heel mooi geworden. Fijn weekend Tiny

Hannie de Beer zei

Leuk zijn ze! Ik ben benieuwd of ik er eentje van retour krijg, De mijne zijn uit een A4 gemaakt, en afzonderlijk een beetje bewerkt.
Een leuke verwerking nog met de knipsels! Je mag er best trots op zijn, goed gelukt!

margaret zei

a nice selection of cards

els zei

Leuk om te doen lijkt me en ze zijn bovendien mooi geworden.

els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chris zei

Ik vind ze wel heel leuk hoor, vooral die laatste!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een unieke atc's ...zo mooi uitgevoerd Janny! Wat ben je vaardig!

hartelijke groet, Alie :-)

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend kaarten Janny

Fijne dag groetjes Joke