zondag 25 mei 2014

vervolg

Waar was ik ook al weer gebleven.....?
Deze is van Hannie, ook zij heeft heeft stukjes bewerkte Tyvek toegevoegd......leuke combinatie !
Je hebt natuurlijk wel al gemerkt dat ik de kaarten op alfabet plaats, maar ik was die van Gerrie vergeten....een combinatie van stof en organza......
Ine gebruikte veel bling-blingstof.....


Marijke maakte gebruik van een wegknip-techniek.

Marjoleine heeft de kleurtjes gemarkeerd met steekjes...een heel bijzonder kaartje vind ik.
Dit kaartje van Nadia spreekt voor zich dacht ik. Het lijkt mij dat de cirkels gestempeld zijn.

De volgende lading krijg je binnenkort te zien.

4 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Je hebt prachtige kaarten gekregen!! groeten van liesbeth

margaret zei

nice variety here, the tyvek one really caught my eye

Anita zei

Die van Marjoleine vind ik prachtig, wat een mooie kleuren. de anderen zijn ook super.

Lida zei

Leuk!