donderdag 14 mei 2015

Twee nieuwe ruilkaarten

Onze opdracht voor de maand april was : de kleur paars, met kant en knoopjes. Liesbeth maakte deze mooie voor mij, alhoewel er twee knopen op behoorden te zitten, was er eentje (waarschijnlijk) vermorzeld onder de frankeermachine van tante Post. Ik heb de kaart gedraaid en zo komt die ene ""opzichtige" knoop, (volgens Liesbeth) nog beter uit. Ieder nadeel heb zo z'n voordeel......
Van Ritva, uit Finland, kwam deze prachtige Matroushka aangewaaid. Ritva kan prachtig borduren, kijk eens hoe klein die steekjes zijn.  Het kransje op het hoofd is frivolité dacht ik. Ook dat is waarschijnlijk een specialiteit van haar, want ik kreeg ook nog een verjaardagskaart met deze techniek...maar die laat ik later zien.

4 opmerkingen:

Klaudia zei

Liebe Janny,

die Matroushka schaut einfach wunderschön aus...wenn ich es richtig gesehen habe, ist der Kranz aus Occi-Spitzen gemacht...auch die Stickarbeit wunderschön!

Liebe Grüße Klaudia

Chris zei

Prachtig, die kaart van Ritva! en wat heb je een mooie kopfoto bovenaan je blog!

Hannie de Beer zei

Prachtige kaart van Liesbeth. Past perfect bij de kopfoto!
En wat een schattige maroeschka !

margaret zei

2 lovely atcs and both so different, yes Ritva is a wonderful embroiderer,a real beauty from her