maandag 18 april 2016

zondagmiddagwerk

Ik heb besloten dat ik maar eens meer de lappenmandjes in moet duiken, niet om ziek te worden natuurlijk, maar om die lapjes eens wat meer op te ruimen. Tja, en wat doe je dan, als het toch niet allemaal in de kaarten verwerkt kan worden (schiet ook niet op trouwens). Dan ga je maar iets groters verzinnen..........een A-4tje dus of te wel journaalquiltjes. Ik kon overigens geen onderwerp verzinnen.....Er lag nog een stukje geverfd lutrador en er liggen nog heeeeel wat kantjes in een verzamelbak........Och laten we het dan maar weer bij bloemetjes houden, altijd een dankbaar onderwerp....
Wel moest ik even heel diep nadenken hoe je ook al weer een quiltje in elkaar zet.....
 Voor Gerda van de Fantastic Fabric groep had ik deze ecru-lap al geverfd (door middel van een stencil), die gaat vandaag de deur uit. Ik hoop dat ze van muziek houdt.  

2 opmerkingen:

joke zei

Je vertelde pasgeleden dat je geen quilts meer maakt omdat je er geen plek meer voor hebt, maar met dit formaat quiltjes kun je mooi een boek maken, elke quilt een pagina ;-)

Hannie de Beer zei

Ja, een goed idee, van Joke, om er een boek van te maken. Deed ik ook met de A- fier quiltjes .Elke maand een thema wat in mijn leven voorbij kwam. Succes!