zondag 31 juli 2016

kaartenquiltje

Regelmatig heb ik hier en daar gevraagd wat iedereen met de fabric-cards deed, die men had gekregen van anderen. Ik heb echt een tas vol ervan. Juist omdat het werk van anderen is, durfde ik het niet zo goed aan om er iets mee te doen. Maar per slot van rekening zijn ze nu van mij en mag ik er mee doen wat ik wil. Ik heb er inmiddels 18 stuks verkleind naar 12x12 cm en er vervolgens een quiltje van gemaakt. De achterkant valt dan wel weg en weet ik niet meer van wie ik ze kreeg.Maar nu kan ik ze ophangen en er van genieten. Met de rest van de kaarten heb ik nog andere plannen. Het zal even duren, maar het komt er wel. 

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een geweldig idee Janny! Iets om na te volgen. Hier staan ook nog dozen vol met ruil kaarten. Bedankt!