dinsdag 3 januari 2017

update

Hebben jullie ook nog veel (zelfgemaakte) kerstkaarten gehad ? Hier kregen we er slechts een handjevol. Overige kaarten zat, daar ontbrak het niet aan. Bovenstaande kaart links kwam van Hannie en rechts is weer een recyclingkaart van Chris. Erg mooi gedaan allebei. De onderste kaart is een swap-kaart, gemaakt door Els. De opdracht was de letter M. Zij maakte er molenwieken van. Mooi bedacht.
Ik maakte voor Els een afbeelding van Matisse.

Sandra stuurde me een kaart met Naden (de letter N)....daar was ik zelf nooit op gekomen......

...en ik maakte een Narcis voor Els. Deze maand moet de letter O gemaakt worden voor de Alfabetswap. Daar moet ik nog eens dapper over nadenken.........

4 opmerkingen:

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Zo'n zelfgemaakte kaart is toch stukken leuker vind ik. Mooi

Hannie de Beer zei

Een update! Toevallig kreeg ik veel 25 St. Zelfgemaakte kaarten. Waaronder enkele fotokaarten. En een groot aantal ( gewone ) Kerstkaarten, heel fraaie erbij!
Ik zal ook eens een update maken ! Gaan we weer metgoedemoed verder dit jaar?

Marlien zei

Ik kreeg maar 4 kaarten in totaal.
1 zelfgemaakte van Hannie.

En bij O denk ik gelijk aan oranje 😉

Chris zei

Van oude (letterlijk) vriendinnen kregen we wel eigengemaakte, de bekende geknipte. Wel mooi en lief. Maar je hebt gelijk, minder dan vorige jaren. Deze, die jij kreeg, zijn wel weer leuk!