woensdag 22 februari 2017

harten

We gaan weer markten draaien dit jaar, inmiddels hebben we ons weer ingeschreven voor bepaalde plaatsen, zoals Hoogeveen, Sellingen, Westerbork, Slochteren etc. Daarvoor wil ik wel een voorraadje kaarten hebben liggen. Deze deed het in voorgaande jaren ook erg goed, dus niks nieuws onder de zon, alleen dat ik ze de afgelopen dagen heb gemaakt en ze zijn allemaal anders. Paper-piecing harten, versierd met een kantje of wat steekjes. Een leuk stofje als ondergrond en klaar is kees.
Via Facebook kreeg ik op Valentijnsdag ook nog een leuke uitnodiging om een hart te gaan maken met een sneeuwklokje. Deze gaat naar Lida in Stadskanaal. 

6 opmerkingen:

mia zei

Telkens als ik op je blog kijk is er weer een nieuwe stapel kaarten en de een nog leuker dan de ander, ook die versneden lap/kaarten zijn mooi.

Hannie de Beer zei

Leuk zeg steeds mooie nieuwe kaarten! Met zoveel markten in het vooruitzicht is het flink doorwerken. Succes!

Marjan zei

Wat leuk dat jullie op markten gaan staan! Deze hartenkaarten ziolen vast snel verkocht worden, wat zijn ze mooi geworden. En het sneeuwklokjeshart vind ik super!
Groetjes weer

Corina zei

leuke hartjes!

Marlien zei

Erg leuk!

Chris zei

Geweldig leuk, al die harten. Die gaan straks als 'broodjes'!