zondag 13 augustus 2017

alfabetswap

In het kader van de alfabetruil, kreeg ik deze kaart van Marijke. Wij zijn inmiddels toe aan de letter U. Zij beeldt hiermee uit de uitsparingen tussen de gekleurde vlakjes. Het lijken wel zeilen.......
Het zal toeval geweest zijn, of misschien niet, maar mijn kaart ging naar Marijke. Ik maakte van de letter U een uil, die volgens geprinte tekst nog steeds in de olmen vertoefd. Met geverfde vliesofix bewerkte ik de tekst en het snaveltje is gemaakt van een stukje geverfde Tyvek. De wiebeloogjes maken het geheel wat spannender.

4 opmerkingen:

Marlien zei

Allebei erg leuk.
Het lijkt me best een klus om elke keer weer wat te verzinnen.

mia zei

Leuke Uil en die uitsparingen is stof tot nadenken

Marjan zei

Wat een mooie kaarten over en weer. Mooi zoals je de tekst hebt verwerkt!
Groetjes weer

Hannie de Beer zei

Beide zijn ze erg leuk, en origineel!