maandag 30 oktober 2017

Alfabetletter en meer

In de alfabetswap zijn we toe aan de letter X. Ga der maar aanstaan....  Al zoekende op het internet kwam ik het Duitse stadje Xanten tegen. Dit ligt ongeveer ter hoogte van het Nederlandse Gennep in Limburg. Ik heb de foto gespiegeld en met Transferpapier op stof geprint. Het is geen hoogstandje dit keer, ik weet het, maar ben allang blij dat ik iets origineels gevonden heb. Zaterdag ging het op de post naar Marijke, waar het inmiddels wel aangekomen zal zijn.

Vanmiddag deed ik een workshop Leporello's (harmonicaboekjes) maken. Deze meet slechts 5 x 5 cm. en de buitenkant is met papier bekleed.

Deze meet 10 x 15 cm. en is met stof bekleed. Nu de binnenkant nog vullen.

5 opmerkingen:

Marlien zei

In elk geval origineler dan xylofoon.😉

Marjan zei

Ik vind je X inzending knap gevonden! Ben benieuwd wat jij gaat ontvangen met een X.
Leuk die harmonicaboekjes, maar waar ga je ze mee vullen?
Groetjes weer

Hannie de Beer zei

Altijd leuk, zo'n leporello , en de X heel knap gevonden!

tiny zei

Wat een idee en prachtig gemaakt , Je harmonica boekjes vind ik ook schitterend.

mia zei

De kaart geeft blijk van je creativiteit, de boekjes zijn leuk.