dinsdag 19 december 2017

Wat is dat toch met die Bloggers....?

Lange tijd zie je op menige Blog geen nieuws verschijnen. Heeft dat te maken met de populariteit van Facebook misschien...? Als ik kijk naar de Blogs die ik zou moeten volgen, word ik alleen maar lui...ik hoef namelijk niks aan te klikken, sommige hebben al meer dan een jaar niks van zich laten horen of zien.Zal ik die maar verwijderen, vraag ik me wel eens af ! Enfin..ik ga maar gewoon door...!!

Ik kreeg een leuke kerstkaart van Marijke in de ruil van de Fantastic Fabricgroep.........


....zo ook deze van Gerda......
en deze van Christel......     Dank je wel dames voor jullie lieve wensen en kaarten !
Ondertussen stuurde ik deze naar Conny....

...en deze naar Olga......


..en deze naar Trees.
Hannie verraste me nog met deze mooie kaart. Dank je wel !!

10 opmerkingen:

Eke zei

Dag Janny, geen kaart van mij, maar wel fijne feestdagen gewenst en veel goede wensen voor het nieuwe jaar. En wat bloggen betreft, dat gaat volgens mij met ups en downs. Soms heb je veel te melden, soms weinig en soms kan je niet laten zien waar je mee bezig bent. En tijd speelt ook een rol. Dus niets wegdoen lijkt me, op een gegeven moment gaat iemand gewoon weer schrijven....

joke zei

Ik weet niet of het door Facebook komt, maar ik merk aan mezelf ook dat het er op een of andere manier niet van komt. Ik vergeet soms zelfs een blogpost te maken als Hennie is komen 'spelen'. En ik merk ook dat ik andere bloggers vergeet te volgen.
De laatste tijd gaat het weer wat beter, misschien is het zoals Eke zegt en zijn het ups en downs.

Christel Sins-Camp zei

Gelukkig heb ik net weer iets op mijn blog geschreven! En niet alleen het aantal blogposts, maar ook het aantal lezers neemt af...

Marjan zei

Hai Janny. Fijn dat je weer een blogje geschreven hebt hoor! Ik geniet iedere keer van de kunstwerkjes die je laat zien. Deze kerstkaarten vind ik ook weer zó knap bedacht en gemaakt.
Wat de 'slapende' blogsters betreft: die hebben natuurlijk allemaal hun eigen reden om niet te bloggen (geen tijd, ziek, geen zin enz). Sommigen vind ik terug op Instagram, maar er staan er ook een aantal in mijn lijst die uit mijn 'zicht' zijn verdwenen. Zelf heb ik ook Instagram en het is daar makkelijker om even snel een foto (al dan niet met toelichting) te plaatsen. Een blogje maken vind ik meer werk, maar daar kan Hai Janny. Fijn dat je weer een blogje geschreven hebt hoor! Ik geniet iedere keer van de kunstwerkjes die je laat zien. Deze kerstkaarten vind ik ook weer zó knap bedacht en gemaakt.
Wat de 'slapende' blogsters betreft: die hebben natuurlijk allemaal hun eigen reden om niet te bloggen. (geen tijd, ziek, geen zin enz)
Sommigen vind ik terug op Instagram, maar er staan er ook een aantal in mijn lijst die uit mijn 'zicht' zijn verdwenen. Zelf heb ik ook Instagram en het is daar makkelijker om even snel een foto (al dan niet met toelichting) te plaatsen. Een blogje maken vind ik meer werk, maar daar kan ik wel veel meer in kwijt *Ü*. Bovendien vind ik mijn blog handig als 'naslagwerk' :-) .
Kortom; ik ben van plan om gewoon te blijven bloggen en ik hoop dat jij dat zult doen.
Groetjes weer

Marlien zei

Bloggen is al een paar jaar uit.
Het aantal lezers is ook sterk verminderd.
Ook het aantal reageerders.
Op mijn vorige blogs had ik veel meer volgers en interactie.

Vloggen is het nu helemaal he.

Maar dat is nix voor mij.

mia zei

Nu kan je in je archief zien of je wel of niet bekijks hebt, zelf vind ik dat minder belangrijk. Wel dat er gekeken wordt maar de reacties zijn vaak altijd van dezelfde lieverds. En ja ik blijf bloggen en ik blijf lezen en ik reageer niet altijd, maar het volgen van mijn lijstje doe ik dagelijks. Ook al zie ik dat er bij sommigen weinig gepost wordt toch zijn het blogs die ik graag volg. En wie weet post iemand na een half jaar ineens iets interessants en dan zou ik dat gemist hebben. Oef daar moet ik toch niet aan denken.

Klaudia zei

Hallo Janny,

ich glaube das das Bloggen allegemein weniger geworden ist- mir macht es nach wie vor immer noch Spaß und ich sehe meinen Blog auch, für mich, als persönliches Nachschlagewerk.Ich blogge weiter, solange es mir Freude macht:;-)
Tolle Weihnachstkarten hast du bekommen...hab viel Freude daran.

☆.¸¸.•´☆ Liebe Grüße Klaudia ☆.¸¸.•´☆

Hannie de Beer zei

ja zeker merk ik ook een teruggang van de reacties maar ik zit niet op faceboek begin ik ook niet , maar ik ben een trouwe blogger !
Zal ik je kaarten hier vanaf halen en in de map zetten!

tiny zei

Hallo Janny, Klopt helemaal en moet eerlijk zeggen dat ik me er zelf ook schuldig aan maak. Ik heb wel Facebook maar toch post ik daar niet veel op. Ben al een poos bezig met een grote quilt en dan denk ik kan toch niet iedere weer de zelfde quilt erop zetten dat ik weer een paar blokken verder ben. Maar jij hebt kleinere projectjes dat gaat vlugger, en ik vind het een kunst zoals je ze maakt, iedere keer weer den ik hoe kom je op het idee. Het zijn allemaal top creaties.
Wens je hele fijne Kerstdagen en goed afsluiten en het allerbeste voor 2018. Groeten Tiny

Annet zei

Ja, jammer dat het bloggen minder wordt. Maar voor mij is mijn blog een handig naslagwerk. Ik denk dat Instagram ook een deel van de bloggers weg snoept. Tsja, daar kun je makkelijk met je telefoon even een foto delen. Met een blogje lukt dat niet.

Fijne feestdagen en een creatief en gezond 2018, Janny.