donderdag 31 maart 2011

...en we gaan maar door....



...want voorraad moet er komen voor de markten, maar het plezier van het maken is er ook hoor. Ik ga wel voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.....(voor zover ik daarvan kan spreken dan...). Wij hebben ook wel eens op een markt gestaan dat ik maar een handjevol kaarten bij me had, gewoon omdat de tijd er niet voor was om ze te maken. Dit jaar hebben wij al heel veel markten geboekt en er zijn maanden bij dat we elk weekend wel ergens staan, dus dan moet je voorraad hebben. (sorry-na plaatsing van deze post is deze inmiddels verkocht-31-03)

10 opmerkingen:

vilterietje zei

de kwaliteit straalt er van af: groot gelijk! veel plezier op de markten:)

joke zei

Dat wordt een drukke zomer!
Ik ken dat wel, ik sta van begin mei tot half september ook elk weekend minstens 1 keer op een markt en soms zelfs beide dagen.Dit jaar begin ik zelfs extra vroeg. Ik sta a.s. zondag al op een markt in Amsterdam

Hannie de Beer zei

Oh,wat is het weer een mooie! Je moet erg hard werken om voor al die markten van die prachtige kaarten te maken.Wil je mij een mail sturen met de prijs? Ik wil er graag een kopen!
Succes!

tiny zei

Je krijgt wel een drukke zomer, maar dat is vast heel gezellig. En je kaarten zijn gewoon beauty's.
Succes

Liesbeth Wessels zei

Deze is ook echt prachtig. Je moet er maar niet meer laten zien, ze worden onder je handen weggekocht ! groeten van liesbeth

Anoniem zei

great blog If you are the type to update your blog regulary, then you have gained one daily reader in me today. keep up the super work.

Unknown zei

Erg leuk deze kaart, kan ik ergens nog meer foto's van je kaarten zien ?
Groet Thea

Suus zei

Kan me voorstellen dat hij is verkocht, hij is erg mooi.

christina zei

haha, als ze nu al via je blog worden verkocht blijf je wel bezig he voor al die markten.

Tonny zei

Ze zijn hartstikke mooi, Janny. Je zult ze vlot verkopen.