woensdag 7 december 2011

Kerstkaarten


Robin (Fibre-Fevergroep)uit Australië, stuurde mij deze mooie Kerstkaart.

Van Els Wolff (Fibre-Mail) kreeg ik deze mooie kaart toegestuurd. Ik heb geprobeerd hem op verschillende manieren te fotograferen, maar hij blijft slecht op kleur. In werkelijkheid is de kaart bruin, maar telkens komt hij blauw over....grapje van de maakster misschien...?


Voor Trees Wolffers deed ik vanmorgen deze kaart op de post. Gemaakt van gesmolten organza en een rozenstofje, op een ondergrond van Fast-2-Fuse.

Ik hoop dat deze morgen bij Wil Anthonisse in de bus gaat vallen.De Kerstboompjes zijn geknipt uit bloemenfolie en vervolgens voorzichtig gesmolten met een strijkijzer (wel tussen bakpapier natuurlijk).

7 opmerkingen:

Lida zei

Dat is een leuke die je kreeg en wat leuk die jij voor anderen maakte, ik heb nog les gehad van Trees!
Veel plezier en dat er nog veel mooie binnen mogen komen! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende kaarten heb je ontvangen.
Groetjes Joke

Kiekplaotiesenzo zei

Prachtig, alle kaarten zijn kunstwerkjes!!! groetjes Diny

vilterietje zei

wat zijn zelfgemaakte kerstkaarten toch altijd mooi! heb het jaren gedaan, maar ineens was het over en nu koop ik ze gewoon in de winkel, wel met veel plezier:)

Christel Sins-Camp zei

Wat een mooie kaarten, Janny. Hoe heb je die kerstballen in de boom gekregen (onderste kaart)?

Hannie de Beer zei

Prachtig je kaarten Zeker die met de gesmolten folie! Maar ook de kaarten die je kreeg zijn prachtig!

christina zei

door het zien van deze kaarten krijg ik al weer ideeën voor volgend jaar.