vrijdag 27 april 2012

Heb het druk......

......met de organisatie van onze Trouwdag.....! Woensdag 2 mei a.s. zijn Minno en ik 40 jaar getrouwd......! Wat een broekkies waren we toch......mijn schoonmoeder had mijn trouwjurk gemaakt... van Trevira 2000, een hele dunne Trevira-stof. Ik wilde een jurk die ik later korter kon maken en dan ook nog kon dragen. Korter heb ik hem wel gemaakt, maar nooit meer gedragen.... Ik woog hier slechts negenenveertig kilo...., kom daar nou maar eens om....hihi, daar kun je al gauw twintig bij op tellen.....! Ook Minno heeft er wel de nodige pondjes bijgekregen..... Pondjes...? Kilo's zul je bedoelen.....(wij Groningers rekenen altijd in ponden, als het gaat om lichaamsgewicht). De kleur aquagroen is in mijn verdere leven steeds mijn lievelingskleur gebleven. Deze foto is genomen op de (binnen)trap van het gemeentehuis in Veendam.

16 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk toch om de trouwfoto nog eens te bekijken! Er is zeker ondertussen heel wat veranderd. En natuurlijk is het feest 2 Mei, alvast Van harte gefeliciteerd

Angelika zei

Ah, wat leuk, inderdaad jonge koppies ...
40 jaar... een hele prestatie en 40 pondjes, dat valt toch wel mee?!
Alvast een hele fijne, gezellige dag gewenst,
lieve groet, Angelika

Anoniem zei

Zo toevallig, ik was vanmorgen in de winkel op zoek naar een stof voor een tafelkleed en zag tot mijn verbazing trevira liggen. Ik dacht dat dat al lang niet meer bestond. Zo zie je maar, jullie huwelijk is net zo onverwoestbaar gebleken als de stof van je jurk. Ik wens jullie een fijne dag.

Emmy zei

gefeliciteerd alvast en een hele fijne dag

joke zei

Wel leuke drukte toch? Een bijna uniek prestatie, zoveel huwelijken van 40 jaar bestaan er niet meer denk ik. Fijne dag!

Kiekplaotiesenzo zei

Wat heb jij een jong koppie! 15,16 jaar lijk je. Erg leuk om je trouwfoto te zien en jullie staan er keurig op! Maak er een hele fijne dag van. Felicitaties van Bas en Diny.

Wieke van Keulen zei

Fantastisch wat een enige foto en van harte gefeliciteerd. 40 jaar is in deze tijd toch heel bijzonder, maar o zo waardevol. Geniet er maar van. Groet, Wieke

Chris zei

Trevira 2000, dat klinkt zó bekend! Enige foto is dat van jullie. Wat een maatje! Ik denk dat bij ons allemaal wel heel wat kilootjes zijn bij gekomen. Maar ach, wat hindert het, als de liefde ook maar gegroeid is! Dus volgende week groot feest. Heel veel plezier al vast met de voorpret.

Ineke zei

Wat een jonge blom he. Maak er een mooie dag van.

Liesbeth Wessels zei

Trevira 2000 klinkt heel oud. Zou jij er nu nog een jurk van willen ? Leuk hoor zo'n oude foto. Hele bescheiden kleur voor die tijd. Fijne dag woensdag ! groeten van liesbeth

christina zei

Je man lijkt op ferry mengele.

En als ik es naar jullie foto kijk is eigenlijk alles weer heel acceptabel. Mocht je man het pak nog passen (wat niet zo is als ik het goed begrijp) zou hij em zo weer aan kunnen trekken met de mode van nu.

Gefeliciteerd met dit jubileum en ik wens jullie ng heel veel jaartjes samen toe,

tiny zei

Wat een leuke foto, alvast van ahrte gefeliciteerd en een hele fijne dag. Nu op naar de 50 jaar.

Jeany zei

40 jaar wat een tijd, wij dit jaar 34" de tojd staat niet stil niet waar? Een super leuke foto, wij waren ook zo groen als gras, hahaa,mdat is tgw wel anders. Maak er een pracht dag van Janny!!

Ati zei

Leuk Janny, even terugkijken in de tijd. Een hele mooie dag gewenst en van harte gefeliciteerd!

Suus zei

Wat een leuke foto Janny en zo jong nog. Ik wens jullie een hele fijne dag morgen, en van harte gefelciteerd met jullie 40 jarige trouwdag.

Aart zei

Gefeliciteerd Janny met jullie 40 jarig huwelijk! Ik wens jullie nog vele jaren toe.
http://quiltaart.blogspot.com