woensdag 25 maart 2015

receptenquiltje en meer

Mijn receptenquiltje voor deze maand, welke ik maakte voor Hannie. De techniek heb ik net als het vorig quiltje, op de Blog van Christel gezien. Ik vind het zo'n leuk techniek, dat het best wel eens kan zijn, dat ik dat bij de volgende quiltjes ook ga gebruiken.
Het recept was dit keer een zelfgemaakt likeurtje (vandaar de fles en glas op de voorkant). Je moet wel van gember houden, anders zou ik er niet aan beginnen.
Verder maakte ik nog wat kaarten voor de verjaardagsdoos.......
....en kreeg ik deze prachtige Matroushka van de Finse Helinä, want ook de Fiber Fever-groep is weer gestart, om elkaar maandelijks een kaart te sturen, met een persoonlijk gekozen onderwerp.

3 opmerkingen:

tiny zei

Het lijkt me een heerlijk drankje, maar eetlust opwekkend is iets wat ik nou net niet moet hebben (lol) mooie kaarten heb je gemaakt en je gekregen Matroushka is ook prachtig. Groeten Tiny

Kiekplaotiesenzo zei

het receptenquiltje vind ik echt prachtig Janny !!!
nieuwe techniek zeg je, maar ik snap er niks van, en dat hoeft ook niet hoor.

(t zijn allemaal verhuisdozen om me heen)

groetjes van mij.

Johanna Zweden zei

Ik sta elke keer versteld van al het moois wat word gemaakt, en hoe dames op het idee komen,

Ik schreef al bij Hanny, ik ben zo benieuwd wat jullie volgende thema gaat worden, voor een ruil en dat receptenboek schitterend , je quiltje voor Hannie is heel mooi

Fijn weekeinden vanuit Zweden