donderdag 15 maart 2018

laatst gemaakte viltwerkjes

Door het Facebook-gebeuren vergeet ik soms werkjes te laten zien op deze blog. Dit doet me weer denken aan onze reizen naar Engeland en Ierland.

Zo ook deze natuurlijk. Het landschap met die schapen vind ik zo ontzettend mooi. Ik heb deze afbeelding ook maar even als blogfoto genomen.

Een boom in voorjaarstijd.

Schaapjes bij nacht.

Deze zomer zullen we een reis naar Schotland gaan maken, hoop met mooie indrukken en foto's terug te komen, zodat mijn verhaal met schaapjes verder gaat.......

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend, wat zijn ze mooi! Dit is echt jou ding hé ,punchen?

Bianca zei

Prachtig gemaakt, met zoveel kleur.
Leuk dat je je foto’s straks gaat gebruiken als inspiratie.

els mommers zei

Het zijn stuk voor stuk juweetjes.

Anoniem zei

Ik wandel niet zo vaak door blogland. Maar als ik er een ommetje maak ben ik altijd onder de indruk van jouw werk.