maandag 5 november 2018

Herinnering

Deze week wordt er gecollecteerd voor de hersenziekte Alzheimer. Toevallig of niet, dat ik zo juist mijn werk "Herinnering" voor de expositie in Galerie Kunst op Vijf af heb. Vanaf 6 december exposeren de leden van het Coevorder Kunstenaars Collectief zelf in bovenstaande galerie met een Kerstexpositie. Het idee van de "hersenen" heb ik afgekeken van Laura Bundesen  , eerlijk is eerlijk. Ik gaf er een beetje mijn eigen draai aan, want de bovenste hersenen zijn nog glad, dus van een kind. De onderste hersenen zijn al wat in elkaar gekrompen, van een ouder iemand dus. Het werk is 60 x 40 cm groot, het moet op een schildersdoek gespannen zijn, anders valt het niet mooi op te hangen. 

5 opmerkingen:

Marjan zei

Wat heb je het mooi weergegeven! Knap gedaan 👍🏼

Hannie de Beer zei

Voor ons een zeer toepasselijk en fraai werk , mijn man heeft enige tijd geleden ook de diagnose gekregen, heeft een grote impact op ons leven!

tiny zei

Heel mooi gedaan.

miekequilt zei

Een vreselijke ziekte en wat heb je dit mooi verwerkt.

Jenny zei

Een mooi werkstuk heb je gemaakt.