woensdag 5 mei 2021

De tijd vliegt....


 Alweer een maand geleden dat ik hier een blogje schreef...de tijd vliegt..zo ook de Papegaaiduiker voor Bianca in de groep Fiber Art. Pal tegen de wind in kwam hij na een extra dag bij haar aan.


Eigenlijk had ik iets anders bedacht: organza gespeld op krimpstof 


en dat kreeg een prachtige structuur voor een rotspartij.......maar toen


...zette ik er een papegaaiduiker op van vilt...en dat ging bobbelen.....ik vond het niet mooi genoeg om te versturen.....een ervaring rijker en een illusie armer....!

Van Josette kreeg ik dit prachtig "Drents Landschap". Het kruisje geeft aan waar mijn woonplaats is. Heel mooi gedaan !


Dan deed ik nog mee met de huisjesruil. Deze is van Els A.


....en deze van Marijke. Beiden erg leuk gemaakt.

Dit zijn mijn gemaakte huisjes voor de dames.

Nog een kaartje voor een jarige: geverfde lutrador bevestigd op vliesofix en een glitterboompje. De ondergrond is (geen eigengemaakte) geschept papier.

Ondertussen bloeien de appelbomen dat het een lust is, ondanks de kou, wind en regen...









...evenals de tulpen. De kou zorgt er wel voor dat we er langer van kunnen genieten.




3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Jammer van de papegaaiduiker, maar de ondergrond is nog steeds heel goed bruikbaar!
Prachtige huisjes, en de bloesem is erg mooi , net als de tulpen, inderdaad duurt het nu wat langer...Maar eens komt de lente toch echt!

Marjan zei

Prachtig die papegaaiduiker! Maar de tweede vind ik óók mooi hoor. Ik snap dat je er zelf niet tevreden over bent, maar is het niet zo dat we vaak zelf té perfect willen? Okee dan is hij misschien wat bobbelig, maar ik vind dat juist wel een grappig effect; zo 'leeft' ie een beetje.
De huisjes die je gemaakt hebt vind ik heel mooi. Stuk voor stuk ware kunstwerkjes. Maar dat geldt ook voor de werkjes die je zelf terug mocht ontvangen; knap van jullie allemaal!

Bianca zei

De 20x20 zijn allemaal erg mooi gemaakt.
Soms zit het mee en soms zit het tegen, het gaat erom dat he plezier hebt met maken en ontdekken.
De appelboom staat er prachtig bij, de bloemen zijn erg mooi.