zondag 29 mei 2022

weer een paar werkjes onderweg en andere zaken

 


Voor de maand mei maakte ik voor Liesbeth deze 20 x 20. Zij vroeg ons een roofvogel te maken.


Voor de maand juni maakte ik voor Tonny een "Skyline". Allereerst vond ik het moeilijk iets te bedenken en keek daarom vaak op Pinterest. Maar eigenlijk kon ik nog steeds niets bedenken wat er op leek. En toen was daar opeens iemand op een Facebookgroep die iets met stoffen had gemaakt. En daar viel het kwartje. Niet zoals dit hoor, dit is een eigen ontwerp. Soms heb je even een duwtje in de rug nodig.


Tussendoor ook nog een stekenlapje gefabriceerd, die ik op een kaart geplakt heb.


En dan is er ook nog de tuin die wat tijd nodig heeft.


Leuke hoekjes maken 


Tussendoor waren we ook nog eens 50 jaar getrouwd, waar uiteraard ook de nodige aandacht aangegeven moest worden.



Onze schoondochter liet zelfs een soortgelijk bruidsboeket maken als wat ik 50 jaar geleden van mijn man mocht krijgen.


.

Met een borrel en een BBQ vierden wij deze dag (op mijn verjaardag) met familie en vrienden.
Al met al een drukke, maar erg gezellige meimaand dit jaar.






















1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Dat was zeker een feestelijke en bijzondere meimaand, nog van harte proficiat!
Mooi je kaarten, van de roofvogel en skyline,. En vooral de kaart met borduursteken.
En inderdaad is er veel werk in de tuin. Goed dat we wat regen hebben, na de lage droogte . Ziet er fraai uit!