dinsdag 19 juli 2022

Zwarte zwaan en nog wat tuinfotos


Deze maakte ik voor Trees W. Het is de laatste in de serie 20x20 swaps. Ik streek kleine lapjes op vlieseline en vervolgens trok ik het model over op Vliesofix.  Het waren veel vogels dit keer in deze swap.


Onze volkstuin levert mooie producten op dit moment, er wordt het één en ander ingevroren en wat we over hebben geven we weg, deze ging naar mijn zus, evenals wat snijbonen, rode bieten, courgette en uien.


Ook kreeg ze een mooie stek van deze Fuchsia, die ik vorig jaar van hun kreeg. Dat is pas leuk om weg te geven.


Nog een landschapje gemaakt, die binnenkort de deur weer uitgaat als verjaardagskaart.





 

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een prachtige zwarte zwaan, en fraai landschapje , waar je weer iemand blij mee kunt maken!
Wat heerlijk toch groente uit eigen tuin, en zo'n fuchsia stek wil iedereen wel denk ik?

Marlien zei

Ik blijf verliefd op jouw landschapjes.