woensdag 5 oktober 2022

expositie inrichten en meer

Dit is de flyer voor mijn expositie samen met Tina. Zij schildert in heldere kleuren en haar werk lijkt wat op naiëven. Op uitnodiging van Kunstenaars Herberg Zweeloo richtten wij vanmiddag onze expo in. Het is mooi geworden. A.s. zaterdag is de opening.
 

Ik maakte ook nog een paar kaarten


op de viltmachine......kaarten heb je nooit genoeg en ik hoop dat er nog meer bijgemaakt moeten worden in de komende weken. Op de zondagen, tijdens de expo, zijn Tina en ik aanwezig in de Kunst Herberg van 13.00 - 17.00 uur. Wie in de buurt is, is van harte welkom, ook voor de opening op zaterdag 8 oktober a.s. om 15.00 uur !







1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Mooi je viltcreaties! veel succes met de expositie!
Dank voor je reactie op mijn blog!