maandag 30 maart 2020

Van de nood een deugd maken

Aan mijn nieuwe kopfoto heb je al kunnen zien dat ook wij zoveel mogelijk "thuisblijven" in deze virustijd. Ofschoon dat niet helemaal de lading dekt, want er wordt ook in de tuin gewerkt en boodschappen gedaan natuurlijk. Mijn mannetje heeft dan ook nog zijn volkstuin, een eindje verderop in het dorp en vermaakt zich daar ook prima. Het is hier nog geen aspergetijd, maar binnenkort als het weer warmer wordt zal hij daar ook zijn handen vol aan krijgen. Ook ik doe mee aan de "berenjacht" of er hier in het dorp wordt gejaagd is mij nog steeds niet duidelijk.
Hij vindt het wel gezellig geloof ik.....


Om de lente een stukje dichterbij te halen heb ik ook de bakken weer met violen gevuld. Het is niet echt mijn bloem, maar het staat een stuk vrolijker zo.
Af en toe nog een kaartje maken en zo kom ik de tijd wel door. 


4 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooi borduurwerk! Heb je dat zelf gemaakt?
Jullie boffen maar met een tuin (en volkstuin), heerlijk nu dat toch zo'n beetje de veiligste plekken op aarde zijn...
Ik vind je kaartje heel mooi geworden, prachtig al die geborduurde steken erop!
Pas goed op julliezelf en blijf gezond!

joke zei

Het ziet er in ieder geval vrolijk uit die bloembakken.

Bianca zei

Heel goed dat jullie je kunnen vermaken in de tuinen! De violen fleuren de boel een beetje op!
Een hele mooi kaart heb je gemaakt!

Hannie de Beer zei

Wat een mooi werkje heb je gemaakt, en gezellig al die kleurige bakken! Een mooi paasfeest !