zondag 22 maart 2020

rare tijden



In deze nare tijd van het Coronavirus, toch even weer wat kleurrijke kaarten laten zien:

Ja begon die akelige tijd allemaal niet in Carnavalstijd...? Deze maakte ik voor Marja Visser.


Voor de Open Atelier Dagen maakte ik nog snel wat viltkaarten
Een dergelijke kaart is éénmalig, want de stijl is toch niet mijn ding. Soms moet je iets uitproberen om erachter te komen, wat bij je past.
Dit is meer mijn stijl, maar had iets meer gevuld kunnen worden.
Voor een "oud buurmeisje", die in het ziekenhuis lag, maar die ze waarschijnlijk nooit gaat ontvangen omdat ze overgeplaatst is naar een ander ziekenhuis. 
En tot nu toe mijn laatste, ik deed er een paar dagen over om het te maken, omdat ik niet helemaal wist hoe ik het verder aan zou pakken met de borduursteekjes.

Lieve mensen BLIJF GEZOND !




3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fijn dat je toch weer met kaarten bezig bent ze zijn allemaal heel fraai.
Het is goed mogelijk dat het ziekenhuis de kaart doorstuurt?

Bianca zei

De kaarten zijn heel mooi!
Het is goed om iets anders te proberen, het daagt jezelf uit!

Marlien zei

Erg mooi!
Vooral die laatste.