maandag 23 november 2020

Al weer veel te lang afwezig....

 ..en dat allemaal, omdat je ook gebruik maakt van Facebook en Instagram......ik zal proberen om de schade een beetje in te halen:

Een gevilt landschap, wat ik maakte voor de Open Atelier Dagen in oktober, toen alles eindelijk weer wat open mocht. We hebben er even aan mogen ruiken dit keer. Het leverde de helft minder aan belangstelling op dan andere jaren, maar we waren, gezien de situatie, toch wel tevreden over het resultaat.

Al vroeg een begin gemaakt met de Kerstkaarten voor dit jaar. Snippers gemaakt en met wateroplosbaar vlies verder verwerkt tot een grote lap en hiervan de layers voor de kaarten gesneden. Zo doe je er heel wat in een korte tijd.




Van dit soort heb ik er ook een aantal gemaakt. Plakwerk is eigenlijk niet zo mijn ding, maar wel handig als je weer wat wilt opruimen, de kasten zijn nog teveel gevuld. Jaren geleden wilde ik mijn kerststofjes eigenlijk al weggeven, maar ik was nu toch wel blij om er nog wat van te hebben liggen.

Je ziet dat ik echt niet heb stilgezeten de afgelopen tijd, want ook de kerstslingerletters voor een vriendin en gemaakt van vilt zijn af. Al eens eerder maakte ik er eentje, maar die hangt nu bij mijn zus en een derde is in de maak. Overigens zien ze er allemaal anders uit.

En dan niet te vergeten een stapeltje kaarten gemaakt voor een vriendin, die zelf niks met textiel heeft, maar de kaarten wel altijd bijzonder vindt. Dit is er o.a. ook eentje van. Borduurwerk op een Ikea-kaartje.









4 opmerkingen:

Bianca zei

Mooi Janny, je hebt hard gewerkt!

Hannie de Beer zei

Een mooie collectie kaarten ! Leuk om je weer op de blog te zien! Zo zie je maar , niets wegdoen ...

Marlien zei

Er is erg veel leuks uit je handen gekomen.

Hélène zei

Geweldig mooi !!