zaterdag 2 januari 2021

Een nieuw jaar, een nieuw begin, dus nieuwe kansen....!

 

Allereerst wil ik je een heel goed, gezond en creatief jaar toewensen...! Ik was afgelopen jaar veel bezig met de kerstslingers. Zoals al in een ander blogje vermeld, was deze voor een vriendin in Rotterdam.....


....en was deze voor mijn lieve schoondochter Margreet. Beiden waren er erg happy mee. Het zijn leuke dingen om tussendoor te doen. 

Bij de Fiber Art groep maakten wij Kerstornamentjes  voor elkaar. De mijne (van vilt gemaakt) ging naar Marja


en deze kreeg ik terug van Gerrie. Ook kon je je inschrijven voor de Kerstkaartenruil





De kaarten resp. van Els B., Marijke L. en Josette P.

Op dit moment ligt dit op mijn werktafel......voor het nieuwe projectje in de Fiber Art groep (Facebookgroep)






5 opmerkingen:

Unknown zei

Hai Janny.
Ik wens je een mooi 2021 en hoop dat je aan het einde van het jaar met een goed en tevreden gevoel terug kunt kijken!
Wat staan er weer een hoop mooie dingen in dit blogje.
Je eerdere blogje over de kerstslingers heb ik gemist, ik zal zo nog even kijken, ze zien er supergezellig en mooi uit; ik snap wel dat je daar dankbare gezichten voor terug kreeg o-).
Leuk ook dat je weer mooie creaties kon ruilen met andere fiberartiesten.
Wat heb je trouwens een prachtige foto boven aan je blog. Is dat een helleborus?
Groetjes Marjan

Hannie de Beer zei

Heel mooi de kerstslingers, een flinke klus!en schattig het engeltje en ook de fraaie kerstster ! Je bent druk bezig geweest, ook met de kerstkaartenruil, Voor jou wens ik een een goed en creatief jaar, dank voor je mooie kerstkaart en prachtige verjaardagskaart! Ik heb mijn naam al een jaar geleden verwijderd uit de lijst, dus een echte verassing !

joke zei

Dag Janny, ook voor jou een mooi en creatief jaar Ben je er al uit wat je met die laatste gaat doen?

els zei

Ook voor jou een gelukkig, gezond en creatief 2021 gewenst. Wat ben je druk bezig geweest met al die mooie kerstdingen. Kan me voorstellen dat dat blije gezichten heeft opgeleverd.
Je landschapje vind ik zo al zo mooi. Bijna jammer om er verder nog iets aan te doen. Ben benieuwd naar de uitkomst. Succes,

Hélène zei

Ook een heel gelukkig 2021 toegewenst met mooie creatieve ideeën.