dinsdag 16 februari 2021

Tijd om iets te laten zien.....

Eindigde ik de vorige keer met dit onafgewerkt werk......


.....hier is het dan helemaal afgewerkt en klaar voor verzending.......echter.....het kwam nooit op zijn bestemming aan....! Degene die het zou moeten krijgen gaf een foutief huisnummer op en na wat gedegen onderzoek, bleek dat dat een flat in aanbouw te zijn. Heeft de post het weggegooid of lekker zelf gehouden of ligt het ergens op de bouwplaats.....zeg het maar....


Vervolgens heb ik dit voor haar gemaakt, we doen een swap met de Fiber Art-groep. Tonny heeft als thema gekozen voor "de natuur". Een gesjabloneerd lapje van 20 x 20, waarop ik deze kleurrijke bladeren naaide. Als het goed is, komt het vandaag of morgen bij haar in de bus (crossed fingers deze keer).


Marja heeft " de kunstschilders" als thema genomen en dan in het formaat 27 x 27, wat dan bij haar thuis achter een lijstje wordt geplaatst. Malevich is kleurrijk, daarom koos ik voor een werk van hem. Met een kleine persoonlijke touch (het bloemetje in de zwarte stof) gaf ik er bewust iets van mijzelf aan mee.

Mijn thema is "landschappen" en deze werd door Els B. gemaakt: een strand aanblik.
Trees ging meer voor iets landelijks in mijn thema.

Voor Valentijnsdag maakte ik deze vilten harten voor Els A. en Els B,

waarop geantwoord werd met dit prachtige hart van Olga en...


.....en dit wollig type van Els B. 
Zoals je ziet houden wij elkaar goed bezig in deze tijd van Corona en koude wintertijd.









 

5 opmerkingen:

Marlien zei

Oooh die hartjes zijn leuk!

petronille zei

Het is zo fijn om in deze tijd elkaar nog te kunnen stimuleren om creatief bezig te zijn. Wat zonde dat je werkstuk is verdwenen bij de post. Gelukkig had je er nog een foto van.

Marjan zei

Heerlijk zoals jullie elkaar verwennen!
Het is iedere keer weer leuk om al die kunstwerkjes te mogen zien. Wat zal er een tijd en plezier in zitten bij het maken en daarna leveren ze nog een keer plezier bij de ontvangster, super!

Hannie de Beer zei

Jammer van het verdwenen werk, maar je andere werkjes zijn erg mooi, fijn om zo met de groep bezig te zijn!

joke zei

Mooie resultaten weer. Balen als zoiets kwijtraakt. Ik had het pas ook. Om een of andere reden had Post.nl een sticker met een ander adres op de enveloppe geplakt. Degene die het moest ontvangen had de app van postnl, dan kun je je post kennelijk volgen, waardoor ze zag waar het wel was bezorgt. Een achterbuurt, dus ze is het maar niet gaan halen.