dinsdag 18 mei 2021

verjaardag

 

Tja dat is toch wel even iets anders dan 69......!
 Zomaar van de ene dag op de andere.....!

...maar met bloemen en slingers kwam ik de dag wel door.....


Ook kreeg ik nog wat (zelfgemaakte) kaarten zoals deze van mijn zus, die vanwege de Coronamaatregelen nog niet wilde komen.

Een vriendin stuurde deze kaart en een lekker flesje Port voor de kleine uurtjes....

....en nodigde me uit voor de "Tuttenclub"...!

De dames van de Fiber Art groep deden ook hun best om me een geweldige dag te bezorgen, waarvoor hartelijk dank. 
En om niemand te vergeten, waren er uiteraard nog persoonlijke kado's van man en kinderen, een hoop telefoontjes en appjes. Kortom een fantastische verjaardag, ondanks Corona.

















4 opmerkingen:

Bianca zei

Wat heerlijk Janny, zo ben je toch echt jarig!
Van Harte Gefeliciteerd!

Hannie de Beer zei

Een mooie leeftijd! Ook van mij alsnog gefeliciteerd!

Marjan zei

Gefeliciteerd Janny! Ook een vrouw is zo jong als ze zich voelt hoor 😉.
Trouwens, die tuttenclub klinkt heel gezellig!

Marjan zei

Gefeliciteerd Janny!
Het overgaan naar een ander 'tiental' is iedere keer weer bijzonder. Nu we ouder worden, is dat wat minder spannend dan toen we jong waren. 😉
Maar ook een vrouw 'is zo jong als ze zich voelt' en die Tuttenclub klinkt best héél gezellig 🙂.
Ik wens je nog hele mooie en gelukkige jaren toe!