zondag 20 maart 2022

En ja....


 
......toen moest ik er ook aan geloven.....CORONA....het lijkt inmiddels weer op zijn retour en na 5 dagen thuisquarantaine, moet ik  eerst nog 24 uur klachtenvrij zijn, voordat ik me weer onder de mensen mag begeven....Ik hoop dat dat het geval zal zijn .....

Vóórdat ik de test deed, maakte ik bovenstaande 20 x 20 quiltje voor een medelid van de Fiber Art-groep.

Een onderwerp wat je niet loslaat in deze tijd....WERELDVREDE ! (Het thema van Ada was "twee kleurenblauw en een derde kleur".)

Mijn machine is gelukkig gerepareerd en het was de motor die nogal zwaar liep, zou een ouderdomsverschijnsel kunnen zijn volgens de dealer. Nou ja, we worden allemaal ouder, zo ook de, veel gebruikte, machines. Persoonlijk zou ik er ook graag voor tekenen om met een betaling van ongeveer 160 euro weer helemaal in orde te zijn, maar dat blijkt vaak een utopie......


Voor de Open Atelier Dagen maakte ik zo'n 25 boekenleggers, waarvan er 6 verkocht zijn. De dagen werden bij het Atelier in Coevorden slecht bezocht, terwijl elders in de gemeente het bijna overliep van belangstelling.


Aangezien het niet zo druk was, heb ik me toch redelijk vermaakt met de punchmachine, alle tijd en rust om ondergrondjes 


te maken in verschillende kleuren


waar ik thuis mooi mee verder kan...... 




 












3 opmerkingen:

Marjan zei

Oh, corona heeft je toch nog gevonden.... Ik hoop dat je er niet al te ziek van bent en er niets aan overhoudt. Beterschap!
Jammer dat het Atelier zo weinig bezocht werd... soms is daar geen peil op te trekken hé. Gelukkig heb je nog wel een paar boekenleggers kunnen verkopen.
Hopelijk was het evengoed gezellig!

Hannie de Beer zei

Hopelijk houd je niets over van de corona? Toch wel een extra boosterprik gehad?
Jammer van de geringe belangstelling, je weet nooit hoe dat komt ... Maar toch nog wat gepuncht!

Marlien zei

Wat jammer dat het niet zo druk was.

Beterschap.