zondag 5 mei 2019

Fabric-paper kaarten ruil

Na even een poosje niet te hebben meegedaan aan de Fantastic Fabric ruilen, ben ik er toch maar weer ingestapt. Je mist een bepaalde drive als je niet wordt aangestuurd voor een opdracht. Deze kaart kreeg ik van Trees. Mooi door kleur en lijnenspel.


Ook deze kaart spreekt mij erg aan, of het nu komt door de kleuren of door de texture...ik kan het niet verklaren. Beide kaarten kwamen tegelijk in mijn brievenbus en ik vind heel goed combineren. Gerda maakte deze kaart.


...en "last", maar zeker "not least" deze prachtige papavers, die door Tonia gemaakt is. 
Ik vind hem echt overweldigend mooi.


Tonia Gerrits heeft overigens samen met Leny Huneman een expositie van art-quilts op Terschelling  van 27 april tot eind september. Ben je er op vakantie, ga beslist eens kijken.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fraaie kaarten die je kreeg ! Maar ook jou kaarten zijn erg mooi zag ik in een vorig bericht!
Leuk de expositie van Tonia en Leny , jammer dat het voor mij niet haalbaar is ...

Marjan zei

Ja, soms hebben we een zetje nodig om weer in actie te komen.😉
Wat een prachtige kaarten heb je gekregen, het moet heerlijk zijn om zoiets moois in de brievenbus te vinden (in plaats van rekeningen.😁)

joke zei

Die papaver is inderdaad heel mooi.